Premiär för semlor!!

Idag har Madde kommit hit.  Hon ska bo hos mej i veckan när hon är här och pluggar =)
Ikväll köpte vi med oss semlor och åkte och hälsade på Helena. Var ju tvungen att visa dom små underbara valparna!
Det var för övrigt väldans gott med semlor!

Jag och Helena tittade lite på 2 av dom lovande valparna. Fick lära mej ett och annat om vad man ska titta på och så. På sönda ska jag ju gå en anatomikurs för Anna Törnlöv så då hoppas jag att jag får lära mej allt jag behöver veta om pudelns uppbyggnad =) 

och Therese.. här kommer en bild på sängen =)
Mormor Zelda tycker att de är supermysigt med valparna!






Kommentarer
Postat av: Therese & Co

SNYGGT! =D Vad sugen jag blev på semlor, men fåår man verkligen tjuvstarta!? ;)

2010-01-19 @ 23:21:14
URL: http://domestictherese.blogspot.com/
Postat av: Brallan

Semlor är inte o leka med, fasen va gött! Å snyggbädden! Hade iaf också en hemskaste trevlig helg =D Pöss'n

2010-01-20 @ 13:02:43
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0