problem kommer sällan ensam..

Åh jag som var så glad när jag var på Atg med Livi sista gången och hon var frisk och jag fick börja rida. Tänkte att nu är alla problem borta och man kan få börja njuta av att ha häst igen.. Har nu skrittat henne några veckor och ska sätta igång henne ordentligt. Då berättar Åke att han har köpt en hingst om han ska ta hem så Livi måste flytta.
De känns ju sådär.. Min stallplats är verkligen en drömplats. De är billigt, superbra läge, okomplicerat, bra stallkompisar, nära till ridhus och ridbana, hundarna kan vara med mej i stallet.. ja de är inte mycke och klaga på..
Så nu är det bara att försöka hitta något som känns bra och som jag kan ha råd med. För att spara lite pengar har jag börjat leta efter en medryttare.
Ska åka och titta på ett stall imorrn som låter väldigt bra. De är nära till ridskolan så jag kan lösa anläggningskort där. Då får jag tillgång till bra ridhus och ridbanor. De blir lite längre att åka men om jag får en medryttare som tar Livi några dar i veckan så behöver jag inte åka dit varje dag iaf.
Jag har till april på mej att hitta en ny stallplats.. så de är ju inte panik..

*stor suck*

Kommentarer
Postat av: Fille

Åh, va jobbigt med stallet! Hoppas du hittar ett ännu bättre :)

Jaa, tog och köpte mig en kamera igår. Blev en Nikon D5000. Blev lite dyrare än den nu kikat på men de är de värt ;) Ska bli sååå kul!

Puss

2010-01-05 @ 09:52:05
URL: http://feliziaaslund.bloggagratis.se
Postat av: elin

men gumman! stackare! hoppas de löser sig. har du fått tag på nån tjej? annars kanske jag vet en jätteduktig tjej som kan hjälpa till emd lite utbildning också. hon är inte last-gammal men väl så duktig. vad tänkte du att medryttaren skulle betala? puss

2010-01-05 @ 10:44:53
URL: http://elinmalmsten.blogg.se/
Postat av: Therese & co

Håller tummarna för att det ska lösa sig för dig!

2010-01-05 @ 11:24:01
URL: http://domestictherese.blogspot.com
Postat av: Brallan

Äsha, va trist =( Hoppas de ordnar sig o håller tummarna för att de ska bli till de bättre!! Å hur man ska säga detta årtionde de vette tusingen, haha, bara säga tio låter ju iof rätt fräckt! Jag längtas också!! =D Pussar

2010-01-05 @ 17:33:28
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0