Team Domestic in the spotlight

Idag har de varit utställning i Vännäs. Jag och Imani var bara publik och fotograf. Fyyyyy va sugen jag blir på att ställa ut nu!! Längtar tills Imani blir 9 månader! Vi kanske måste åka på nån utställning och ställa i valpklass innan och stilla begäret lite!
Det gick ganska bra för vår kära kennel Domestic idag.. Lelle blev BIR (toy), Zeo 2 bästa hane, Trillian BIM & Cert, Freja 4 bästa tik.. Imanis bror var med i valpklass också, blev tvåa där och var duktig! Sen var de några fler också, men jag har lite dålig koll på deras resultat..


Dino ( Imanis bror)


Ian ( Jonnas son)


Lelle i BIR:et


Snygg-Zeo..


..In action


Imani myser hos barnvakten Therese


Nästa helg tänkte Team Domestic brilljera på lydnadplan på Loobo-cupen. Vi får se hur det går med de.. :P



Kommentarer
Postat av: Elisabeth

Hej! Här får du min mail om du vill skicka nå bilder på Trillian, då blir jag glad :)



Kul att träffa dig och alla andra i dag!



Kram från Elisabeth

2010-06-12 @ 18:54:13
URL: http://www.pudelrock.hundsida.se
Postat av: Denise

vilket steg min hund har!

2010-07-13 @ 16:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0