bullfest =)

Igår åkte ja och dogsen till Carin. Där bjöds de på nybakta kanelbullar. Insåg vad jag saknat länge i mitt liv. Fasen va gott de är! haha. Ja kokade riktig varm choklad till. *mums*
De var trevligt att lämna lyan en stund och hundarna fick träffa lilla söta Doris också.
Ikväll kommer päronen på besök, men ja lämnar dom som hundvakt och drar till chefen på afterwork. Ska bli trevligt =)
Får se sen vad jag hittar på med mamma och pappa i helgen. Lite shopping står nog på schemat iaf! skulle behöva ett par vinterstövlar!

Så nu har jag testat att blogga på mobilen också. Vore ju kanon om de funka bra=) Nu ska ja fortsätta jobba. ska göra en Keratin complex behandling. De blir kul!


Kommentarer
Postat av: Brallan

Jaaa, mycket hemsk...men bra!! Gött me nybakta bullar! Hälsa mor o far o ha så kul på afterworken! :) Puuss

2010-11-12 @ 17:34:19
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0