Int utställning i Sundvall

I fredags åkte jag ner till sollefteå. Hade en lugn hemmakväll med mamma och pappa och såg på idol. På lördan åkte jag och mamma på höstmarknad och köpte lite kryddor och ost och åt toast med kantareller och västerbottenost. De var himla gott!
Sen åkte vi hem och satte igång med badning och klippning av Dolly och Imani. På kvällen hann jag träffa Malin och Felizia en stund också =)

Idag har vi varit i Sundsvall på utställning.
Imani placerade sej 1:a i juniorklassen med 1:a pris och HP och Dolly blev 2:a med 1:a pris och HP. Domaren delade inte ut CK till juniorhundar. Sånt tycker jag är trist.
Båda hundarna fick ändå ganska fina kritiker och dom skötte sej bra. Dolly tyckte att det var lite läskigt, men hon visade sej ändå bra. Det var ju hennes första utställning.
Även brosan Dino placerade sej som 1:a bland juniorhanarna med 1:a pris och HP. Han är så himla fin!
Sen hade vi en uppfödaregrupp med Dino, Imani, Wille och Zeo. Den tyckte domaren var bra och vi fick ett HP. Skippade dock finalen och åkte en snabbis på Ikea istället.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0