Mera skidor..

Har i veckan köpt mej ett par skateskidor så jag ska kunna åka ordentligt med Dirie. Idag har jag åkt premiärturen. Blev ett lite kortare åk idag, måste träna upp oss lite innan vi tar 9 km-spåret igen. Idag var Dirie mer taggad och drog hela tiden. Hade dock draghjälp av en hund framför, men hon har förstått vad det går ut på nu.. Nu måste jag bara lära mej att åka skidor. Kände att jag inte hade bästa tekniken...
Nu sitter jag och tittar på skidåkning på tv istället. Blev helt knäckt av skidåkningen.. Har haft nåt skit i kroppen i flera dagar som inte riktigt vill ge med sej.. trodde det var bättre idag, men nu känner jag att det inte var de.... Får vila ikväll.. ska städa bort julen tänkte jag, och sen får jag kanske besök av Maria ikväll.










Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

5 myror är fortfarande mindre än 4 elefanter (:

2011-01-08 @ 20:32:20
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Marajja

Härliga bilder skidåkar´n! =) Hoppas kroppen känns bättre idag! pusselipuss

2011-01-09 @ 16:33:49
Postat av: Brallan

Sicka hurtbullar ni är :) Roooligt! Hoppas allt är bra o att kroppen känns bätter :) Puss

2011-01-11 @ 09:38:12
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0