Jag vann!

Idag har vi haft sommarfest med jobbet. Vi började med lite prisutdelningen för en tävling vi haft i vår där man
kunde vinna en iPad. Man fick en lott för ett visst antal sålda produkter och sen lottade vi ut en iPad. Jag VANN!!
Jag har typ aldrig vunnit på ett lotteri förut.. eller de var iaf väldigt länge sen! Blir ju bara sååååååå himla glad.
Efter prisutdelningen gick vi alla på REX och åt trerätters. Vi fick lite go-lagrade ostar, lite salami och sånt till förrätt. Sen valde jag lammrygg till varmrätt och sen till efterrätt tog jag nåt som hette Chokofrites. Det var som två friterade chokladfondanter och till det var det vaniljglass. Magist gott var de och nu är jag proppmätt!!
Sitter och startar igång min nya iPad.. tog ju som tid de.. den håller på att synkronisera med itunes nu..



Måste även gratta kära storebror Fredrik som fyller 30 år idag! GRATTIS!! =)


Nu ska ja vänta in A som är på väg till mej =D Sen blire God Natt!








Kommentarer
Postat av: Therese & Co

GRATTIS! turgumma =)

2011-06-02 @ 01:31:04
URL: http://domestictherese.blogspot.com/
Postat av: Fille

"Och sen blire God Natt.." Hehe! Säkert då ;) Jag tror misann att det blev nåt annat först :) Tihi!

2011-06-03 @ 10:53:26
URL: http://feliziaaslund.bloggagratis.se
Postat av: Marajja

hmm..först så läste nog A en godnattsaga för dig..Och SEN blev det godnatt! Så tror jag att de var ;) Jag är iaf glad att du vann, de varu tametusan värd! :) Hade även viljar prova en sån där...chokladfondant! lät ju lajbans gott!! puss!!

2011-06-04 @ 00:39:27
URL: http://miaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0