En liten uppdatering..

Jag har varit så dålig på att skriva i bloggen nu ett tag. Det har varit fullt upp några veckor nu.
Har varit i Sollefteå tre helger i rad nu. Började med påsken. Vi hade helt underbart väder i Sollefteå över påsken. Det var soligt och närmare 20 grader varmt. Blev en del grillning, lite utgång och umgänge =) På måndagen åkte vi till älven och hade lite picknick =)



Hundarna passade på att bada lite på picknicken...





Käraste Maria var hemma också =D


Efter påsk blev det bara hem till Umeå och vända igen nästan. Åkte tillbaka till Solle på torsdageftermidda för att begrava farmor på fredagen. De var en mindre rolig anledning till att åka dit, men jag fick iaf träffa många släktingar som jag inte träffat på många år. Inget ont som inte för något gott med sej.. brukar det ju heta... 
Valborg blev en lugn grillkväll hos Malin med gänget.
Nu i helgen var det dags för klassåterträff med 9:an. Vi träffades först några tjejer hos Anna, satt och surra minnen och om vad alla gjort och gör. Sen gick vi ner till Appelbergs när det var dags för middag. Där träffade man några fler från klassen. Vi var bara ca 15 st från vår klass vilket var lite tråkigt, men vi var ändå flest av alla. Det var liiite lite folk som kom tycker jag, men det blev iaf en väldigt trevlig kväll =)


 
Jag och Felizia innan återträffen..


Igår åkte jag och Andreas till Sundsvall. De blev en snabbshopping i Birsta och lite mat, sen åkte vi och hälsade på hans syster och hennes familj. Efter det blev det ett besök hos Andreas brorsa och hans familj. En mycket trevlig dag =)
Nu är jag tillbaka i Umeå igen. Blev lite hängig imorse, men det går snart över. Nu är de bara att ladda för nästa helg. Då är det dags för Wella Showboat igen. Vi ska alltså på kryssning med jobbet, Jiiihaaaa! =)


Thing!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha! Ja Sonic är inte dum ;) Va roligt med Wella showboat, hoppas du får grymt kul gulla!! Pöss

2011-05-12 @ 16:51:20
Postat av: Brallan

Mäh! Jag hade fyllt i namn o allt med de kom inte med, vilket sätt! Kan ju passa på att säga att bilderna va välldans fina också :)

2011-05-12 @ 16:53:23
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0