Brukstävling & flytt

Igår var det en rolig och händelserik dag!
Började dagen med att jag och Maria åkte ut i skogen för att tävla bruks, appell spår. Vi fick börja med spårdelen. Dirie spårade väldigt bra och fick full poäng av båda domarna, 10p. När det var dags för lydnadsdelen var jag så nervös så jag trodde aldrig att de kunde sluta bra! Men det gjorde det! Vi vann klassen med 257,5 p och blev uppflyttad till lägre klass! :D
Maria och Dino som debuterade i brukset var också jätteduktiga och blev godkända!

Efter tävlingen var de dags för flytt. Jag är numera Sollefteåbo och sambo :) de känns väldigt bra! Synd bara att Andreas jobbar eftermiddag den här veckan så vi hinner inte ses så mycket. Jag har dock ganska många måste-göra-saker så jag kan nog fördriva tiden!
Idag har jag klippt Jonna och sen i veckan ska jag ta tag i Diries päls.



Kommentarer
Postat av: Brallan

Snygg liten :) Oh happy days att du är Sollefteåbo nu, tjooho :D Puss

2011-10-03 @ 22:09:55
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/
Postat av: Therese & Co

GRATTIS! igen till uppflyttet! Så himla kul! Jag blir så inspirerad. Hoppas du får det bra i Sollefteå KRAM

2011-10-03 @ 23:48:02
URL: http://domestictherese.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0