Hårdträning och semester =)

Nu ligger jag och Imani i hårdträning inför Vindelälvsdraget. Jag har åkt massor med skidor sista veckorna. Vissa dagar har Imani fått vara hemma och vila och så har jag åkt med en vorsteh som jag lånat istället. Nu i veckan har jag testat att köra Imani tillsammans med en annan hund. I onsdags fick hon springa tillsammans med Silja, en settertjej. Gick ju bara fint de! Imani åkte lite snålskjuts på henne nån gång, men annars drog dom jämt och bra!
I fredags testade jag att köra henne tillsammans med en vorsteh-hane vid namn Rassel. Gick kanon det med =) Får se om hon eventuellt får dra sin sträcka på söndagen på V-draget tillsammans med Rassel kanske.
Vi har även blivit tilldelad en sträcka till =) Vi ska åka sista sträckan dag 1! skoj =D


Imani och Rassel



I helgen tog jag och Andreas lite semester och for till fjällen tillsammans med Fredde, Madde, Jonna och My. Andreas och Fredde har jagat lite ripa. Fredde fick skjuta två stycken!
Vi har haft helt underbart väder och bara njutit!





Ripjägarna





Kommentarer
Postat av: Brallan

Woooooonderful :) Vill också fjälla!! Puss

2012-03-05 @ 10:56:27
URL: http://malinstenbergs.blogg.se/
Postat av: Denise

Åh vilka härliga bilder! Men jag undrar vars på "Riskskalan" det ligger att fota samtidigt som TVÅ hundar drar?! ;)

2012-03-05 @ 11:19:05
URL: http://www.pudelpojkar.se
Postat av: Fillie

Vill också mysa i fjällen :)

2012-03-06 @ 18:46:37
URL: http://feliziaaslund.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0