Vindelälvsdraget

Och så var det roliga över.. tiden går fort när man har roligt!
Vilket otroligt trevlig upplevelse Vindelälvsdraget var! Det var såklart jätteroligt att åka mina sträckor, men det var även roligt att bara vara där, tex få se när topplagen kommer med sina 8 hundar lösa (!!) och går ner med dom till starten, tar på selar och spänner fast dom vid släden!
Även roligt att få se alla möjliga hundar i olika format! Imani var ju dock unik i sin sort kan man säga =P
Jag åkte totalt tre sträckor. Första dagen åkte jag sista sträckan på 9 km tillsammans med Imani och Axel.
andra dagen åkte jag sen 12 km sträcka med Rassel och sen sista dagen åkte ja en 5 km sträcka med Imani.
Imani skötte sej jättebra första dagen! Sista sträckan drog hon sämre i början, men kom igång sen...



Målgången Sorsele                                           Foto: Lars Johansson


                                                                      Foto: Lars Johansson


Team Alpen-trail innan start Björksele                Foto: Lars Johansson


Starten i Björksele                                           Foto: Lars Johansson


Innan växel sista dagen                                   Foto: Lars Johansson

Lag 42 Team Sollefteå skötte sej bra och slutade totalt på 31:a plats at 36. Vi är nöjda med det resultatet =)





Kommentarer
Postat av: AC

Va kul att du kör drag med dina pudlar! Såg er faktiskt på vindelälvsdraget, du for iväg strax innan mig på sista sträckan under första dagen om jag inte minns helt fel. Fräckt med pudelspannet, ett sånt skulle jag vilja se i verkligheten!



/Anna-Carin med fyrspann riesen

2012-03-29 @ 21:30:51
URL: http://lillaliam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0